Producatorul nipon de aparate de fotografiat Nikon a inaugurat, in cadrul Baneasa Shopping City, primul magazin dedicat brandului din Romania si al doilea din Europa, dupa cel de la Londra, investitie de aproximativ 200.000 de euro, a declarat brand managerul Nikon Romania, Radu Niculescu.
Investitia a fost facuta de filiala locala a companiei, cu ajutorul Nikon Europe si in parteneriat cu F64 Studio, unul dintre dintre partenerii Nikon in Romania. De altfel, administratrea magazinului inagurat vineri, denumit Yellow Store, va fi asigurata de acest partener.
"Scopul nostru nu este ca magazinul sa fie profitabil intr-o perioada determinata. Este un vector de imagine, de pozitionare a brandului pe piata. Pe perioada de criza importanta este imaginea de marca deoarece oamenii se intorc la pasiune", a declarat Radu Niculescu.
El a mai spus ca piata foto din Romania are inca potential de dezvoltare. "Media europeana este o camera foto la doua persoane. In Romania este loc de crescut, deoarece sunt familii care nu au o camera digitala. In orasele mari, precum Bucuresti, Constanta, Iasi, Craiova densitatea este mai mare, de o camera la o suta de locuitori, in vreme ce in mediul rural sunt cazuri in care nu exista un aparat la o mie de locuitori", a mai spus Niculescu.
Potrivit studiilor realizate pe acest segment de comert, Nikon este in Romania in top 5 la camerele digitale compacte, in timp ce pentru aparatele profesionale DSLR (Digital Single Lens Reflex) cu obiectiv interschimbabil, una din doua camere vandute apartine companiei japoneze, a spus Radu Niculescu.
Reprezentantul Nikon Romania a adaugat ca in noul magazin preturile produselor companiei japoneze vor fi la acelasi nivel cu cele practicate de retailerii online.
La Yellow Store din Baneasa Shopping City, pe langa aparate, mai sunt comercializate si accesorii, precum memorii, genti, trepiede, filtre, baterii, telescoape si lunete.
0 comentarii