Microsoft insista acolo unde Google a renuntat: un acord cu Yahoo. Conform acestei intelegeri, Bing va folosi motorul de cautare de la Yahoo, iar Yahoo va vinde servicii premium de publicitate pentru ambele companii.
Timp de 10 ani, asa cum este stipulat in acord, Microsoft va avea o licenta exclusiva pentru tehnologiile Yahoo de cautare pe care le va putea integra in Bing.
Acordul a avut nevoie de mai mult de un an si jumatate pentru a ajunge la o forma agreata de ambele parti. Discutia a pornit de la oferta celor de la Microsoft de a cumpara Yahoo, propunere lansata in anul trecut in februarie.
Pana sa desfaca sampania insa, Microsoft si Yahoo trebuie sa suporte o analiza amanuntita a acordului si trebuie sa astepte aprobarea Departamentului de Justie S.U.A.si ale Uniunii Europene.
In noiembrie 2008, Google a renuntat insa la o intelegere cu Yahoo de publicitate pe baza cautarilor deoarece Departamentul de Justitie (DOJ) din S.U.A. s-ar fi opus acordului. Un astfel de acord, fie ca este vorba de Microsoft, Google, Yahoo sau oricare alta mare companie trebuie sa aiba acceptul Departamentului American de Justitie si al Uniunii Europene.
0 comentarii