First Person Shooter-ul Aliens vs Predator va fi lansat atat in varianta PC, cat si in versiuni pentru PS3 si Xbox 360, in februarie 2010, insa varianta PC va fi mai avansata decat cele pentru console multumita utilizarii API-ului DirectX 11. Vezi toate imaginile din Aliens vs Predator in galerie. Afirmatiile lui Brinkley au fost facute intr-un interviu pentru PC Games Hardware, care s-a concentrat asupra avantajelor tehnice ale PC-ului fata de console. In legatura cu optimizarea pentru sisteme dotate cu mai multe GPU-uri, Brinkley a afirmat: "Desi, teoretic, poti obtine o imbunatatire de 100% a performantei cu doua GPU-uri, practic nu este chiar atat de simplu. Ne-am propus un minim de 50% imbunatatire a performantei."
"Versiunea de PC a lui AvP foloseste la maximum optiunile oferite de cele mai noi placi video si este optimizata pentru a utiliza eficient multicore threading, daca PC-ul respectiv are o astfel de functie", a declarat David Brickley, senior producer laRebellion, compania care lucreaza la jocul Aliens vs Predator. "De asemenea, vom oferi unul dintre primele jocuri care demonstreaza cat de bine poate arata grafica sub DirectX 11 - modelele Alien utilizeaza hardware tessellation si displacement mapping, precum si Shader Model 5.0 pentru efecte de postprocesare."
"Atunci cand lucrezi la versiunea pentru PC, intotdeauna trebuie sa iei in considerare GPU-uri multiple, deoarece toate efectele care au la baza informatii din cadrul anterior (de exemplu, motion blur persistent sau utilizarea gradului de intensitate luminoasa a cadrului anterior pentru dynamic exposure control) conduc la intreruperi, deoarece informatiile sunt transferate de la un GPU la celalalt. Trebuie sa fii atent si sa eviti astfel de probleme."
Aliens vs Predator, produs de Rebellion, va fi lansat de SEGA in variante PC, Xbox 360 si Playstation 3 in februarie 2010.
Aliens vs Predator: varianta PC va fi superioara celei de console
Publicat de
Alex
06 decembrie 2009

0 comentarii